نشانه ضربدر در گنج یابی
(این مقاله صرفا جهت خرید فلزیاب و گنج یاب از معتبرترین شرکت فروش فلزیاب می باشد)
نشانه ضربدر در گنج یابی و دفینه یابی بیان کننده چیست؟
نشانه ضربدر در تصورات دیگران یک تصور غلطی که بین خیلی ها رایج شده
این است ،که نشانه ضربدر نشانه آخر است .
ما با توجه به تحقیق ها و بررسی های متعدد متوجه این شدیم که اینطور نیست .
نشانه ضربدر در گنج یابی و دفینه یابی
متوجه شدیم که کلکی برای جهت دادن اشتباه و دور کردن از هدف می باشد.
نکته ای که باید دقت شود این است،
بررسی های لازم رو به طرف پایه های ضربدر باید انجام دهید .
همچنین باید در نظر داشت ، در ساق های متفاوت علامت ضربدر ،
و یا در جهت مخالف آن به تخته سنگ ها باید دقت شود.
گمانه دیگر : اگر نشانه ضربدر از ۷ سانت کوچکتر باشد هدف را پیدا کردید .
باید ۱۵ متری اطراف نشانه ضربدر را بررسی کنید .
اگر در اطراف علامت ضربدر علامت دیگری باشد، فاصله بین شان اندازه گرفته می شود،
هر سانتی متر به منزله یک قدم بوده و در جهت نشانه حرکت می کنیم،
اشیاء جستجو شده آنجاست. در نهایت محوطه را به خوبی بررسی کنید .
کارشناسی نشانه های گنج:
هیچ وقت به آثار های هنری و یا کتیبه ها یا سنگ نوشته ها یا هر شکل ،
اثری که به دست قدیمیان نوشته یا حجاری یا نجاری شده دست نزنید .
و این آثار ارزشمند ملی را تخریب نکنید .
تخریب آثار ملی و فرهنگی تاریخ ایران عزیزمان ، این را مطمئن باشید که در هیچ جای ایران گنج در آغوش اثر قرار داده نشده است ،
نشانه ها همیشه علامت یکی مانده به نقطه ی اصلی یا چند تا مانده به نقطه ی اصلی میباشند ،
هر اثری درونش گنج وجود ندارد ، مواظب میراث ملی مان باشیم .
معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:
۱-فلزیاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰
۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن
تعمیر فلزیاب | اجاره فلزیاب | ارتقاء فلزیاب | خرید فلزیاب تهران
اگر قصد خرید فلزیاب حرفه ای را دارید میتوانید با کار شناسان ما تماس حاصل فرمایید
مشاورین ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند
شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : ۰۹۱۰۲۱۹۱۳۳۰و ۰۹۱۰۲۱۸۱۰۸۸
برای مشخصات فلزیاب و کاتالوگ فلزیاب کلیک کنید.
برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان ما در تماس باشید.
۰۹۱۰۲۱۹۱۳۳۰و ۰۹۱۰۲۱۸۱۰۸۸
در شرکت ما تمامی محصولات همراه:
دفترچه راهنمای فارسی ، خدمات پس از فروش ، آموزش صفر تا صد توسط متخصص ، تست دستگاه توسط خود مشتری